Inden du bestiller en pakke hos Mad til døren bør du læse nedenstående handelsbetingelser, som gælder for alle vores måltidspakker og som du skal acceptere for at få gennemført bestillingen.

 

Firmaoplysninger

Mad til døren
Sandballevej 3
8382 Hinnerup
Etableringsår: 2003
Telefon: 20265525
E-mail: mad@madtildoren.dk
Hjemmeside: www.madtildoren.dk
Personligt ejet firma – CVR-nummer: 27313604

 

Bestilling

Bestilling af en pakke foregår på vores hjemmeside. Såfremt du har eventuelle spørgsmål inden du bestiller, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 20 26 55 25.
Alle priser på hjemmesiden er inklusive moms, afgifter, told mm.
Du kan læse om vores pakkepriser under punktet ”Produkter & Priser” på hjemmesiden.

 

Prøvepakke

Hvis du bestiller en prøvepakke får du kun leveret en gang. Hvis du ønsker yderligere leveringer, skal du tilmelde dig vores abonnementsordning.

 

Fravælge en uge eller ændring af abonnement

Du kan fravælge en uge eller foretage ændringer af dit abonnement ved at gå ind på vores hjemmeside under punktet ”Login”. Her skal du bruge dit kundenummer (dit telefonnummer) samt password.
Hvis du er i tvivl om hvordan du gør, kan du kontakte os på telefon eller mail.

Framelding skal senest ske søndag aften kl. 23.59 til den levering, som kommer 8 til 10 dage i fremtiden.

Eksempel:
Er din leveringsdag mandag, så skal du senest fravælge mandagsleveringen i uge 5 om søndagen i uge 3.

På samme måde med leveringer om tirsdag og onsdagen.

 

Stoppe abonnement

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement med 10 dages varsel.
Du opsiger dit abonnement ved at gå ind på vores hjemmeside under punktet ”Login” med dit kundenummer og password.
Du kan også stoppe dit abonnement ved at kontakte os på mail, brev eller telefon blot vi modtager beskeden med 10 dages varsel.

 

Betaling

Uanset om du køber en prøvepakke eller tilmelder dig vores abonnementsordning, så foregår betalingen med et betalingskort, som f.eks. Dankort, Visa eller Mastercard.

Under punktet ”Tilmelding” på vores hjemmeside indtaster du dine kortoplysninger i trin 5 af 5.

Der bliver alene trukket penge på din konto, såfremt du har købt en måltidspakke. Hvis du er tilmeldt vores abonnementsordning og har fravalgt en pakke til en given uge, så bliver denne pakke ikke trukket på din konto.

Du kan ikke betale kontant, med girokort eller andet.

 

Nyt kortnummer eller bankkonto

Hvis du får et nyt bankkonto nummer eller et nyt kortnummer skal du ændre dette under “Login”.

 

Er det farligt at bruge betalingskort på nettet?

NEJ.

Mad til døren ser ikke dine kortoplysninger og alle dine kortsoplysningsdata bliver sendt via en krypteret forbindelse (SSL).

Alle følsomme data bliver håndteret af Wannafind A/S, som er godkendt af NETS. Du kan læse mere om Wannafind A/S på www.wannafind.dk.

Ydermere har du ingen selvrisiko, hvis dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL.

 

Levering

Vi stiller kasserne ved din hoveddør, hvis du ikke har angivet andet.
Herefter overgår risikoen til dig.
Der er ingen leveringsgebyrer.
Såfremt leveringen af en eller anden grund udebliver, skal du samme dag inden kl. 18.00 kontakte os pr. mail eller telefon. Vi vil så sørge for hurtig levering samme dag eller tilbagebetaling.

 

Leveringssted

Hvis du bestiller et abonnement, har du mulighed for at angive særlige ønsker til, hvor pakken skal sættes (terrasse, trappe, carport el. lign.). Angiver du ikke noget sted – sætter vi dine måltidspakker ved hoveddøren eller carport hvor der er skygge.

 

Emballage

Mad Til Døren bruger alene returemballage og der er således ikke noget engangsemballage, som skal smides ud.

Alle frosne varer bliver leveret i kraftige flamingokasser.

Inde i flamingokasserne ligger der fryseelementer som sikrer en konstant temperatur.

Alle andre varer leveres i en plastkasse, som også indgår i returordningen.

Returordningen virker på den måde, at du på leveringsdagen stiller flamingokassen, fryseelementerne samt plastkassen frem, som du fik forrige gang.
Så tager vi det hele med retur.

Leveringsemballagen er Mad til dørens ejendom.
Såfremt emballagen ikke sættes ud til afhentning forbeholder Mad til døren sig ret til at fakturere et emballagegebyr på 100 kr. pr. sæt.

 

Nøgler

Hvis du bor i en aflåst opgang, skal du sende os en nøgle. Vi kan levere ugen efter vi modtager din nøgle, hvis vi har den senest søndag.

Sæt nøglen fast på et stykke pap, skriv navn og telefonnummer på den og send i en lukket kuvert til:

Mad til døren, Sandballevej 3, 8382 Hinnerup.

 

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres til dig på din adresse, som et led i vores regelmæssige vareudbringning.

 

Reklamation

Hvis du vil reklamere over nogle af de varer, som du har fået tilsendt, bedes dette ske så hurtig som muligt efter du har konstateret manglen ved varen.
Du kan enten ringe eller maile til os med din reklamation.

 

Personlige data

For at vi kan levere varer til dig, skal vi vide disse ting om dig:

• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mailadresse

Derudover registrerer vi når du får ændret abonnement eller fravælger uger i en abonnementsperiode.

Dette gør vi for at kunne give dig en bedre service. Vi gemmer alle disse oplysninger i 5 år, og så sletter vi dem.

Vi gemmer IKKE oplysninger om dine kreditkortnumre.
Vi registrerer IKKE personfølsomme oplysninger om dig.
Vi giver IKKE dine oplysninger videre til tredjemand.

Når du sender oplysninger til os via websitet, sker dette via ukrypterede forbindelser. Kun når du betaler online med betalingskort, sker dette via en krypteret forbindelse.

 

Informationer

Mad til døren sender ikke reklamer via e-mail.

Alle e-mails fra Mad til døren omhandler alene oplysninger om kommende leveringer, ferieperioder og andre informationer, som du behøver i dit abonnementsforhold.